juni 01, 2012

Årsrapport 2.termin 2012

2.Termin er ferdig, og det er tid for årsrapport om hvordan det har vært.

1. Blogging som dokument form: Jeg synes blogging har vært en ypperlig dokument form fordi det er enkelt å lese, enkelt å finne frem og ikke minst enkelt å legge ut nye innlegg. Det fungerer alltid som det skal, og vi kan velge selv hvordan bloggen og innleggene skal være. Man kan sette sitt eget preg på det. Veldig enkel og flott måte å levere oppgaver på. Det var også morsomt  å kunne se hvordan andre utførte og leverte sin oppgave ved å se de andres blogger.

2. Egen innsats og egen utvikling: Jeg føler jeg har utviklet meg veldig siden skoleåret startet. Jeg kunne ikke så mye om fotografering og alt som hører til, og har derfor fått med meg en masse kunnskap fra dette skoleåret.  Jeg har lært både hvordan komposisjon fungerer, hvordan man kan stille inn kameraet på forskjellige måter, samt lært meg programmene som Photoshop, InDesign og fler. Når det kommer til levering i tide, har jeg alltid levert innenfor fristen, og gjort det som skal være utført.

3. Faget trykk og Foto, og hva jeg har lært: Dette har vært et annerledes, men spennende fag å ha samtidig som jeg har lært en hel masse. Konklusjonen på faget er at jeg er veldig fornøyd og faktisk har lært mye på en annerledes måte enn vanlig lesefag. Dette faget er virkelig å anbefale videre til andre. Så alt i alt, er jeg veldig glad for at jeg valgte faget!

- L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar