mars 08, 2012

Oppgave: Portrett

Vi har fått i hjemmeopggave å ta portrett bilder. Vi skulle ta nærebilder/portrett av en person vi kjenner godt. Et bilde må være dramatisk i belysningen, et bilde må være nært og spontant og naturlig. Jeg valgte å ta bilder av min lillesøster Johanne.

Kamera: HTC Sentation XL

ISO: 976
Eksponeringstid: ikke oppgitt
Blenderåpning: ikke oppgitt

Kamera: HTC Sentation XL

ISO: 273
Eksponeringstid: ikke oppgitt
Blenderåpning: ikke oppgitt

Kamera: HTC Sentation XL

ISO: 684
Eksponeringstid: ikke oppgitt
Blenderåpning: ikke oppgitt


Kamera: HTC Sentation XL

ISO: 95
Eksponeringstid: ikke oppgitt
Blenderåpning: ikke oppgitt

Kamera: HTC Sentation XL

ISO: 1279
Eksponeringstid: ikke oppgitt
Blenderåpning: ikke oppgitt

Jeg har valgt å legge ut en del av bildene mine, de jeg synes var verdt å redigere. Jeg har brukt Photoshop til redigering. Belysning, kontraster, fargetone og beskjæring er brukt på disse bildene. 

Jeg er mest fornøyd med meste parten av bildene. Bilde nummer 2, 3 og 5 er jeg mest fornøyd med. Fordi bildene ble klare, spesielle og fikk med hele fjeset på modellen.


- L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar